Te rog Doamne




Eu ……….., vin in fata Ta, si te rog cu inima curata. 
Intoarce-ti fata catre mine si asculta rugaciunea  mea , acum , in prag de sarbatoare!
Indruma-ma  Doamne sa aleg cararea potrivita sufletului meu,
Iti mutumesc ca imi dai  intelepciune sa fac alegeri potrivite in drumul vietii
Iti mutumesc ca imi dai  puterea de a auzi si a intelege soapta sufletului meu
Care-mi arata indrumarea  ta.
                             Doamne asterne linistea in  sufletul meu.
                             Calauzeste-ma sa imi gasesc pacea si  bucuria,
                             Sa am in mine iubire pentru toata lumea,
                             Si puterea de-ai intelege pe toti deopotriva.
                             Invata-ma sa fiu aidoma tie, sa nu nedreptatesc pe nimeni, 
                             Si sa-i ajut pe toti cei care imi cer  .
Doamne , iti multumesc ca esti langa mine in orice moment al vietii mele.
Si ca imi trimiti Ingeri  pazitori  atunci cand am nevoie.
Bunecuvanteaza  Doamne pe ingerul meu cu lumina si iubirea TA.
Iti multumesc Doamne pentru tot ce am invatat , pentru tot ce mi-ai daruit.
Iti multumesc pentru viata mea fericita si imbelsugata .
Gandul meu este mereu la tine, pentru ca fara  tine ,
Sunt pierdut/a in aceasta lume iar inima e pustie si sufletul e ratacit.
Iti multumesc Doamne pentru ca ma asculti si stiu ca ai sa ma si ajuti !
Iti mumtumesc Doamne ca ma tii strans la pieptul tau ,
Sa ma bucur vesnic de iubirea , lumina si ocrotirea TA.


Si asa este, Amin! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu