Mesaj - Sunt aici pentru voi!

  



 

Sunt aici sa manifest ce va fi.
Sunt aici pentru voi.
Voi aduce ce trebuie sa aduc.
Sunt aici sa manifest totul,
Sunt aici sa fiu cu voi,
Sa manifestam impreuna ce trebuie manifestat.


Eu ca manifestator va voi spune;
Sunt aici sa va iau viata daca trebuie
Daca voi,nu intelegeti calea mea.
Sunt aici sa schimb totul
Si asa va fi.
 

Mesajul meu este
„Tineti calea”
Aceia a ascensiunii,
Ca altfel lumea o va lua razna
Si eu nu pot sa fac nimic pentru voi.
Deci, tineti calea.


Impreuna vom face ca totul sa se schimbe
Si vom avea ce trebuie sa avem.
Deci, sa tinem calea impreuna,
Sa construim pamantul nou,
Sa fie bine pentru toata lumea.
 

Deci, tineti calea si eu am sa ajut aceasta lume
Sa fie bine,
Sa prosperam impreuna.
         Atat pentru acum
              Ascensiune usoara!

 

 


Sursa; C.S. Syruth





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu