DECRETELE TUBULUI DE LUMINA



- Eu nu vorbesc  şi nici nu permit nimănui să-mi vorbească contrar sănătăţii mele, fericirii şi a prosperităţii.
                                                         ***
 Eu calific totul in lumea mea cu Perfectiunea in aceasta zi, pentru ca EU SUNT Perfectiunea,
   “Eu calific acest corp şi minte cu perfecţiunea absolută şi refuz să accept orice altceva."

                                                          ***
- Eu Sunt Miracolul , EU SUNT Prezenţa, afirmând manifestarea  sa  prin  Iubire, Inţelepciune Divină  si  Putere.

                                                          ***
- Eu sunt Prea Mare pentru a mă preocupa.
Prea Nobil pentru a-mi ieşi din fire.
Prea Puternic să-mi fie teamă.
Prea Fericit pentru a permite  prezenţa  unui  lucru  negativ.
                                                         ***

- Eu doresc ( a se scrie ce se doreste ) in armonie pentru toata  lumea şi în conformitate cu Voinţa Divină sub Harul Gratiei şi modalitatea Perfectă.
        Mulţumes ca m-ai auzit  Dumnezeu.
- Eu Sunt Energia perfectă în fiecare respiraţie.
- Eu Sunt Atmosfera Pură a lumii mele
                                             
                                                      ***


 Atunci cand spun " EU SUNT " pun în mişcare puterea Nelimitată a lui Dumnezeu în expresia cu care am pus împreună  " Eu Sunt ".

 -Eu Sunt  Dumnezeu în acţiune.
- Eu Sunt Viaţă, Belşug, Adevăr manifestat acum.
- Eu Sunt uşa deschisă pe care nimeni nu o poate închide.
- Eu Sunt uşa deschisă pe care niciun om nu o poate închide.
- Eu Sunt uşa deschisă ce nimic nu o poate închide.
- Aceasta este Inteligenţa  si Puterea Divină care mă face să
merg, iar aceasta este Inteligenţa care îmi spune unde să ajung.
  Nu există decat o Dragoste care Acţionează, o Inteligenţă,
Putere  şi  Substanţă în fiecare individ . Acesta este Dumnezeu.
                                                              
                                                                         ***

          





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu