Nu te lăsa înlănțuit și îngenunghiat de NIMIC !


Cam greu de urmat acest sfat la prima vedere, dar nu imposibil. Cu multa durere in suflet la inceput (caci nu prea iti vine a crede ca e adevarat), iar mai apoi cu acea putina intelepciune dobandita  din acea experienta, daca vrei , daca lumina divina ti-e draga si simti cum te cheama,TE RIDICI!   
  Te ridici in picioare si parca simti cum toate grijile si durerile se desprind de tine si cad , iar tu te ridici curat , linistit si LIBER!
  Indiferent cine te-a ranit, ca a fost parintele tau , ca a fost sotul/sotia ta  , ca a fost copilul tau, , ca a fost nestiinta si alegerea ta,  ca a fost din lumea asta sau de aiurea … nu are importanta. 
  Pentru tine este important, si trebuie sa nu uiti, ca TU esti cel mai important in orice imprejurare!  Pasii pe care ii ai de facut pe drumul care s-a deschis omenirii, sunt cei mai importanti. Evolutia sufletului tau este cea mai importanta. Restul? …. E doar fum si experienta. Fiecare fiinta , intamplare sau lucru vine in calea ta cu un scop anume, nu la intamplare.  
 Credințele noastre, sunt lucruri pe care le-am construit singuri, cu bună știință sau nu, pentru a ne proteja sau pentru ca asa am considerat noi.  Uneori , am ridicat pe piedestal si ramg inalt pe cei de alaturi din viata noastra si de fapt, în multe cazuri, acestea pot fi cauza problemelor noastre.  Ele/ei  sunt adesea în dezacord cu ceea ce credem că sunt in credințele noastre.
Nu te lasa inlantuit si ingenunghiat de NIMIC ! 
Acum , este momentul sa va eliberati de orice atasament , de orice durere. Sa o intelegeti si sa va detasati profund. A iubi pe cineva nu inseamana a sacrifica sufletul tau in favoarea cuiva, oricine ar fi. Dumnezeu ti-a daruit aceasta viata pentru a te bucura de ea de experienta ei, nu ti-a dat-o sa o sacrifici.
Nu te lasa inlantuit si ingenunghiat de NIMIC ! 
Esti ACUM si AICI pe Pamant pentru o experienta unica; Ascensiunea!
E bine sa ganditi la ideia ca noi nu suntem aici pentru a fi salvați de cineva. Suntem aici să o facem noi înșine (schimbarea)….incepand cu noi insine. Lumea suntem NOi si noi suntem cei ce trebuie sa se schimbe.
Felul in care gandesti, schimba lumea. Privind , observand ceva, îi schimbi realitatea / atributele. Ești proiectat să fii aici, din bunăvoință de la Dumnezeu. Suntem cu totii în zorii unei mari schimbării. Nu ratati acest eveniment din calea voastra.  
Nu te lasa inlantuit si ingenunghiat de NIMIC ! 
  De exemplu, ați putea crede , si chiar sustineti că aveți încredere în Creatorul dvs. cu toată inima, însă…  întrebați-vă de ce vă împotriviți schimbării sau petreceți o gramada de timp fiind îngrijorați de viitor?  Oare considerati ca parintele vostru Creator nu e in stare sa va asigure traiul si viitorul? De ce va indoiti de EL?
Nu lasa nimic sa te faca sa te indoiesti. Credinta muta muntii din loc.  
  
     Din credinta si cu credinta, eu m-am ridicat!  Am considerat ca oamenii sunt aidoma mie ….  Am avut parte de multe lacrimi si dureri .   Am inteles ca doar fiind eu insami si cu mine insami, cu sufletul liber si curat in lumea din inima mea , imi este bine si pot merge in pace si armonie. 
 Credeti in voi!  Credeti in iubirea Divina! Dumnezeu din inima voastra nu va va trada niciodata! 

Fii in pace si lumina  
     


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu