Ignorăm Adevărul și-așa ne pierdem

Recunoasteti Adevarul acestor cuvinte?......... Multi din sala au recunoscut , sufletul din ei a vorbit si lacrimile au tasnit din ochii lor !!!
          

Într-o zi, am plecat departe,
Departe, departe de tot ce cunoșteam,
Departe de siguranță,
Am lăsat să se desprindă
Tot trecutul de mine,
Ca să văd ce rămâne
Și n-a rămas nimic, nimic …
Era liniște,
Dar, în liniște, am găsit o voce
Și, în prezent, m-am găsit pe mine
Pe mine, pe mine…
Tot ce mai am,
Timpul se scurge,
Vreau Acum spre drum,
Nu cum am fost,
Dar cum mă las, Acum, să fiu
Și știu, momentu-mi cere să rescriu
Din tot ce am, fac un pustiu
Totu-i nisip, uscat, suflat
Cu ochii-nchiși l-am spulberat,
Cu mâini curate l-am luat
Și-am modelat un chip ciudat,
Dar spun-atunci alți ochi străini
Ce nor și pur, dacă nu-i dur
Și nu e scris, deja, în pagini,
E, direct,împins la margini
Și unde cade, stins din carte,
Penițe umplu pagina
Nu-i rămâne nici o parte,
Știu că-s aceleași cuvinte,
Dar, cine știe, printr-o minte
Atunci când trec, ce pot să schimb.
Cărbuni troznind în inimi sting
Sau poate-aprind o flacără vie,
O scânteie-n om, înainte să fie,
Stinsă de timpuri, în ce anotimp,
Dar totul trece,
Fii tu cel ce rupe ciclul,
Cerc cum sunt,
Fă-mi o linie, apoi un punct,
Un punct în care nimic nu mai doare
Totul e nou, totul ia amploare.
Nimic nu mai pare, acolo în zare,
Brusc, aproape-n tine
Și fără efort, vine.
Mă găsesc pierdută,
Dar iau, din nou, contur,
Nota-i acută și nu mai îndur,
Nu-i trecerea lină și drumul e lung,
Dar fac pasul mai lent ca să nu ajung.
Mă pun s-ascult cu urechile închise
Cum îmi șoptește că nu sunt în plus,
O să stau trează, culmea, doar cu vise,
Să-mi crească pulsul când mă văd sus.
Și taie logica, spulberă frica,
Distruge tipare, creează unica schimbare,
Ce pare că moare,
Dar am în mine ceva, o chemare,
Ce-mi  spune că frica nu are putere, decât dac-o lași,
Faci ce cere.
Privește-n ochi, acolo în tine
Și-o să reapari în secunda ce vine,
Tu poți s-alegi cine conduce,
Tu poți s-alergi spre calea ce duce,
Doar acolo unde trebuie să fii,
Dans, muzică, desen, poezii
Cu … înnorate vine peste mine.
Ignorăm Adevărul și-așa ne pierdem
Hai să vrem ce-avem!
I wanna sing,
I wanna shout
I wanna scream till the words dry out,
So put it in all of the papers,
I’m not afraid
You can read all about me
Read all about me.
Oh oh oh Oh oh oh Oh oh oh
(Emeli Sandé – Read All About It)
Pentru că știu
Și Eu Sunt la fel
Și nici nu mi-am ales,
Vreun înțelept m-a ales, demult, pe mine
Și mi-a spus, ține-te bine,
O să te lupți cu lumea-ntreagă,
O să contrazici o vorbă dragă.
E greu să te-ascunzi,
Mai rău te afunzi,
Tre’ să răspunzi, ai ochi profunzi,
Nu-i închide, caută-n ei
Uși vor deschide,
Dă-le tu chei,
Lasă să curgă esența,
Curaj,
Miraj, exprimă-te!
Aud voci în mine,
Nu te baza pe secunda ce vine,
Nu clipi, ai rata tot,
Nu zbori, dacă te lași legat,
Deloc, deloc, deloc nu-mi place,
Deloc, deloc, deloc n-am pace,
Nu tac, nu fac decât să scap,
Las pe gât în jos
Și jar și oftica mă sugrumă
Și timbre câte se-adună,
Că știu că pot mai mult,
Dar las frica să fure secunde din ceas,
Afirm cu putere și-apoi mă contrazic,
Sunt sigură că nu sunt sigură de nimic
Și știu tot mai mult că nu știu nici un pic.
Timpul mă-mpinge, contrariile mele de copil mic.
I wanna shout
I wanna scream till the words dry out
So put it in all of the papers
I’m not afraid
You can read all about me
Read all about me
Oh oh oh Oh oh oh
(Emeli Sandé – Read All About It)
Trecutul e făcut din clipe arse,
Stăteam în fum,
Eram pierdută, confuză,
Nu-l găseam pe-Acum.
O adiere de timp,
Am văzut sensuri noi
Și-un ochi s-a deschis
Când am închis doi
Și-atunci am văzut
Cum timpul zboară
Și ce scurt fir de ață
Viața măsoară
Și că nu reușesc,
Decât dacă aleg,
De-o neagră amintire
Să mă dezleg.

DA ! Toti suntem minunati! Cum de am devenit atât de fricosi? si atât de MICI ???
....simplu !!! 

Am ignorat ADEVARUL ! 
    Am ignorat vocea noastră launtrică... ignorând astfel vocea lui Dumnezeu!  Omule, viata este frumoasă dacă tu vrei!  Uită frica si imbrătisează totul cu bucurie  si un zâmbet. Nu este un indemn citit de mine in carti. Eu insami am facut aceasta schimbare in viata mea. Viata merge mai departe si cu fiecare zi sunt mai aproape de Ceia ce SUNT ! Incearcă si tu.

Fiti in Pace, Lumină si Adevar



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu